雨雾之下

画风这种东西,我有一大堆【一只菜鸡】

【There  for  you】
So when your tears roll down your pillow like a river
每每你泪如雨下 濡湿枕边
I'll be there for you
我会在那儿守候着你
I'll be there for you
我会在那儿陪伴着你
When you're screaming, but they only hear you whisper
每当你竭力嘶吼 却无人理会
I'll be loud for you
我会替你大声呼喊
But you gotta be there for me too
我想你也一定会陪伴着我吧——Martin Garrix/Troye Sivan
听戳爷的歌有感,应该是过年前的最后一次了【这下可以安心过年了】画质比较渣别在意哈

评论(8)

热度(102)